Kompanija Henkel objavila je 22. Izveštaj o održivosti u kojem se nalaze informacije o realizaciji strategije održivosti za 2012. godinu, a čiji cilj je da se postigne više uz manje uloženih sredstava. Henkel planira da utrostruči svoju efikasnost do 2030. godine, stoga kompanija aktivno uključuje sve zaposlene u programe za sprovođenje strategije i zajedno sa partnerima radi na uvođenju održivosti u sve oblasti poslovanja kao nove vrednosti. Srategija je razvijena na osnovu Henkelove posvećenosti liderstvu u održivosti. Kompanija uvodi nova rešenja u tu oblast dok odgovorno nastavlja da oblikuje svoje poslovanje i uvećava poslovni uspeh. Henkel je u 2012. godini intenzivirao saradnju sa partnerima u svim lancima vrednosti što podrazumeva, kako saradnju sa dobavljačima, tako i zajedničke projekte sa kupcima. Na taj način, potrošačima se preko maloprodajnih lanaca pruža prilika da budu informisani o održivijim proizvodima i o tome kako ih koristiti na ekološki odgovoran način.
Kompanija Henkel objavila je 22. Izveštaj o održivosti u kojem se nalaze informacije o realizaciji strategije održivosti za 2012. godinu, a čiji cilj je da se postigne više uz manje uloženih sredstava.
Henkel planira da utrostruči svoju efikasnost do 2030. godine, stoga kompanija aktivno uključuje sve zaposlene u programe za sprovođenje strategije i zajedno sa partnerima radi na uvođenju održivosti u sve oblasti poslovanja kao nove vrednosti.
Srategija je razvijena na osnovu Henkelove posvećenosti liderstvu u održivosti. Kompanija uvodi nova rešenja u tu oblast dok odgovorno nastavlja da oblikuje svoje poslovanje i uvećava poslovni uspeh.
Henkel je u 2012. godini intenzivirao saradnju sa partnerima u svim lancima vrednosti što podrazumeva, kako saradnju sa dobavljačima, tako i zajedničke projekte sa kupcima. Na taj način, potrošačima se preko maloprodajnih lanaca pruža prilika da budu informisani o održivijim proizvodima i o tome kako ih koristiti na ekološki odgovoran način.
Henkelovi rezultati u oblasti održivosti u 2012. godini najbolji su dokaz postignutog uspeha na tom putu. U poslednjih 11 godina, kompanija je smanjila potrošnju vode za 44 posto, energije za 43 posto, a generisanje otpada za 53 posto po metričkoj toni proizvodnje. Tokom istog perioda, broj nezgoda na radu je smanjen za 86 posto. Postignuti rezultati vrlo su značajni za Henkel kada su u pitanju srednjeročni ciljevi za 2015. godinu, i utrostručenje uštede resursa do 2030. godine. Takođe, u 2012. godini, kompanija je kao lider u svom sektoru uvrštena u listu indeksa održivosti Dau Džons šestu godinu za redom, a peti put uzastopno je proglašena za jednu od najetičnijih kompanija na svetu.
Strategija održivosti do 2030. godinu
Do 2030. godine Henkel planira da koristi samo trećinu današnjih resursa za svaki ostvareni evro. Kako bi smanjili ekološki otisak i učinili održivu potrošnju mogućom, kompanija je definisala tri glavna pristupa: proizvodi, partneri i ljudi. Kroz svoju posvećenost i znanje Henkelovi zaposleni širom sveta značajno doprinose realizaciji nove strategije održivosti.